Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, wykazy, archiwa i zasady ich udostępniania:
- ewidencja zarządzeń dyrektora przedszkola
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- książka obiektu budowlanego
- rejestr korespondencji,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- ewidencja delegacji służbowych,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- rejestr wniosków o rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela
- mianowanego i dyplomowanego
- ewidencja wyjść służbowych i prywatnych
- wykaz zbiorów osobowych przetwarzanych w przedszkolu
- wykaz miejsc przetwarzania danych osobowych
- ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
- archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.(Dz. U. z 2014.1182)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 17-08-2012 - Edycja treści
- 26-10-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 516